loading...

کارخانه فروش لوله پلی اتیلنی

بازدید : 9
پنجشنبه 25 آذر 1400 زمان : 14:46

لوله پلی اتیلنی:

لوله پلی اتیلنی که به عنوان پلی اتیلن مقاوم در برابر حرارت نیز شناخته می شود، نوعی پلی اتیلن متقاطع است که در لوله های آب گرم استفاده می شود. نوعی پلی اتیلن با چگالی متوسط است که از طراحی و فرآیند تشکیل مولکولی خاصی استفاده می‌کند که با اتیلن و اکتان کپی می‌شود و با کنترل تعداد و توزیع زنجیره‌های جانبی ساختار مولکولی منحصربفردی پیدا می‌کند تا در نهایت مقاومت حرارتی را بهبود بخشد. لوله پلی اتیلنی دارای منحنی شکست منطبق با استاندارد محصول هستند و تنها نوع پلی اتیلنی است که در حال حاضر بدون اتصال عرضی در لوله آب گرم قابل استفاده اس. لوله پلی اتیلنی همچنین دارای مقاومت عملکرد عالی در دماهای پایین است، بنابراین می توان آن را در دماهای پایین در زمستان نیز ساخت، بدون نیاز به پیش گرم کردن هنگام روشن کردن لوله، که می تواند زیان های اقتصادی ناشی از دماهای پایین در زمستان و عدم توانایی را برطرف کند. برای ساخت در شمال چین. لوله لوله پلی اتیلنی،لوله ای ساخته شده از پلاستیک انعطاف پذیر است که با استفاده از محصولات جانبی نفت ساخته شده است. انعطاف پذیری لوله یکی از مزیت های اصلی لوله پلی اتیلن است، زیرا امکان نصب لوله در فضاها و تنظیماتی را که هرگز با لوله های فلزی امکان پذیر نخواهد بود را فراهم می کند. اگرچه لوله های پلی اتیلن تمایل دارند در دمای پایین به خوبی خود را حفظ کنند، اما قرار گرفتن طولانی مدت در معرض اشعه ماوراء بنفش و سایر عوامل محیطی می تواند مغز لوله را به مرور زمان کاهش دهد.نوع پلی اتیلن مورد استفاده در ساخت لوله ها با سایر محصولات حاوی پلی اتیلن کاملا متفاوت است. پلی اتیلن در چندین گرید مختلف موجود است که هر کدام در کاربردهای متفاوتی کاربرد دارند. بسیاری از پلیمرها یا قطعات پلاستیکی که امروزه مردم استفاده می کنند با این نوع پلاستیک ساخته می شوند. به عنوان مثال، از پلی اتیلن می توان برای ساخت کیسه های پلاستیکی ساده، دوربین ها، بشقاب های پلاستیکی و حتی بطری های فشرده استفاده کرد.

مزایا لوله پلی اتیلنی:

وزن سبک، حمل و نقل، نصب و ساخت آسان

انعطاف پذیری خوب، آن را راحت و مقرون به صرفه در هنگام نصب

هنگامی که لوله خم می شود، تنش در قسمت خمشی می تواند به سرعت شل شود و پدیده وجود نخواهد داشت که برای ساخت و ساز راحت است.

تلفات اصطکاک در لوله کم است و ظرفیت سیال حمل و نقل لوله 30٪ بزرگتر از لوله فلزی با همان قطر است.

دمای شکننده کم است. این لوله در برابر دماهای پایین مقاومت بسیار خوبی دارد، بنابراین می توان از آن در شرایط سرد زمستان استفاده کرد و نیازی به گرم کردن لوله در هنگام خم شدن نیست.

مقاومت شیمیایی خوب، بدون زنگ زدگی، عمر طولانی.

سازگاری خوب با محیط.

تحت دمای کار 70 ℃ و فشار 0.4 مگاپاسکال، می توان آن را با خیال راحت برای بیش از 50 سال استفاده کرد.

هیچ افزودنی سمی در طول فرآیند تولید اضافه نمی شود. دیواره داخلی صاف، بدون رشد بیش از حد، بدون ایجاد باکتری، می توان با خیال راحت در حمل و نقل آب آشامیدنی و سایر مناطق استفاده کرد.

مقاومت در برابر ضربه

مقاومت حرارتی خوب و مقاومت در برابر فشار

محصولات حفاظت از محیط زیست سبز، قابل بازیافت.

کاربرد لوله پلی اتیلنی:

لوله پلی اتیلنی به دلیل استحکام ضربه ای بالا، انعطاف پذیری، مقاومت و تطبیق پذیری در طیف وسیعی از محیط های مختلف در طیف وسیعی از کاربردها استفاده می شود.پایپ ایران متعهد به استفاده از بالاترین استانداردهای مواد اولیه و آخرین فناوری ساخت است. این کسب و کار را با شهرت به عنوان تامین کننده با کیفیت لوله های پلی اتیلنی در اندازه های مختلف از 16 میلی متر تا 1200 میلی متر در قطر ایجاد کرده است.

لوله پلی اتیلن می تواند برای:

تامین آب

گاز

انتقال آب بازیافتی و بازیافتی

خطوط معدن و دوغاب

آتش نشانی زیرزمینی

فاضلاب

زه کشی

کاربردهای روستایی/آبیاری

هوای فشرده

لوله های برق و مخابرات

استفاده از لوله پلی اتیلنی در آبرسانی:

کاربرد اصلی لوله و اتصالات پلی اتیلنی خط لوله آب است. ابعاد برد و هزینه پایین متریال و نصب، لوله‌کشی پلی اتیلنی را به گزینه‌ای مناسب برای لوله‌کشان جهت انتخاب سیستم لوله پلی اتیلنی برای نصب در آبفای مسکونی و تجاری تبدیل کرده است.

لوله پلی اتیلنی در معدن:

لوله پلی اتیلنی همچنین انتخاب اصلی برای صنایع معدنی است زیرا انعطاف پذیری و استقامت لوله پلی اتیلنی برای کاربردهای فشار بالا و انعطاف پذیر در زمینه معدن مناسب است. در دسترس بودن اندازه بزرگتر برای لوله پلی اتیلنی به بزرگی 600 میلی متر نیز معیار اصلی برای افزایش استفاده از لوله پلی اتیلنی به عنوان جایگزینی است که با لوله های فولادی بسیار گران قیمت در صنایع معدنی مقایسه می شود.

لوله پلی اتیلنی در آبیاری:

تطبیق پذیری لوله پلی اتیلنی با مقاومت زیاد در نصب در فضای باز و بالای زمین نیز در کاربرد آبیاری مزرعه عالی است. لوله‌ها و اتصالات زیرزمینی پلی اتیلنی اغلب در کارهای آبیاری برای لوله‌کشی‌های مزرعه و باغ به دو صورت دیوارهای توپر و موجدار استفاده می‌شوند.

لوله پلی اتیلنی در سیستم فاضلاب:

لوله پلی اتیلنی فاضلاب اغلب در سیستم فاضلاب تجاری و مسکونی استفاده می شود.

کاربرد لوله پلی اتیلنی در نفت و گاز:

اتصالات الکتروفیوژن و لب به لب پلی اتیلنی را می توان در شرایط پیچیده و سخت نصب کرد و از این رو لوله و اتصالات پلی اتیلنی اغلب در صنایع نفت و گاز استفاده می شود. اتصالات ضد نشتی الکتروفیوژن و بات فیوژن تضمین می کند که هیچ نشتی در کارکرد برنامه وجود ندارد.

رنگ لوله پلی اتیلنی:

لوله های پلی اتیلنی دارای رنگ های مختلفی هستند، اما هر رنگ مطابق با کد رنگ لوله پلی اتیلنی است. هدف از رنگ های مختلف روی لوله پلی اتیلنی شناسایی مایع یا گاز داخل لوله است. لیست زیر از رنگ های لوله پلی اتیلن ممکن است به شما کمک کند تا رنگ مورد نیاز خود را تشخیص دهید. توجه: کدگذاری رنگ نوار لوله پلی و الزامات ممکن است در سایر کشورها یا ایالت ها متفاوت باشد. اگر از کدگذاری رنگ خط لوله پلی اتیلن مطمئن نیستید، با یک مهندس واجد شرایط تماس بگیرید.

لوله پلی اتیلنی مشکی برای همه کاربردها به جز گازهای سوختی قابل استفاده است.

لوله پلی اتیلنی مشکی با نوارهای آبی :خط لوله آب آشامیدنی

لوله پلی اتیلنی سیاه و زرد:مشکی با نوارهای زرد یا ژاکت کامل زرد ،گازهای سوختی، گازهای فرآیندی، گازهای مایع تحت فشار

لوله پلی اتیلنی مشکی با نوارهای قرمز:آب برای خطوط تامین اطفاء حریق اختصاص داده شده است.

فرایند تولید لوله پلی اتیلنی:

به دلیل استحکام و استحکام متوسط، انعطاف پذیری عالی، مقاومت در برابر خزش، مقاومت در برابر ترک خوردگی تنش های محیطی و عملکرد فوق العاده همجوشی گرم، محصول خط لوله انتقال گاز شهری و لوله تامین آب در فضای باز شده است. ترکیب: خط تولید از سیستم کنترل، اکسترودر، قالب، سیستم خنک کننده، دستگاه کشش، تجهیزات برش سیاره ای و قاب گردش تشکیل شده است. در هر خط تولید دو اکسترودر وجود دارد. یک اکسترودر عمدتاً برای انتقال آستین و پیچ لاینر استفاده می شود و اکسترودر کوچکتر دیگر برای خط مارک اکستروژن استفاده می شود. خط تولید لوله پلی اتیلنی از پلی اتیلن ویژه، اکسترودر، پیچ با مانع و ساختار سر مخلوط، بشکه با بشکه شکاف جدید، پلاستیک سازی و مخلوط کردن میوه های کوچک، حجم اکستروژن زیاد و بسیار پایدار استفاده می کند. قالب مارپیچ برای لوله های پلی اتیلنی با قطر زیاد و دیواره ضخیم طراحی شده است. قالب دارای ویژگی های دمای مذاب پایین، عملکرد اختلاط خوب، فشار حفره کم و تولید پایدار است.مهارت های ویژه اندازه گیری و سیستم خنک کننده، با استفاده از فیلم آب صاف و خنک کننده نوع حلقه آب، برای برآورده کردن الزامات مواد HDPE،برای اطمینان از پایداری قطر و گرد بودن تولید با سرعت بالا لوله دیواره ضخیم. جعبه اندازه گیری خلاء ویژه برنامه ریزی شده با کنترل چند مرحله ای درجه خلاء، پایداری ابعادی و گرد بودن لوله های HDPE و را تضمین می کند. دستگاه اکسترودر و کشش توسط گاورنر وارداتی هدایت و کنترل می شود که از پایداری، دقت و قابلیت اطمینان خوبی برخوردار است.دستگاه اصلی از پیچ، بشکه فیدر شکافدار و سیستم خنک کننده آب اجباری استفاده می کند که ظرفیت انتقال را تا حد زیادی بهبود می بخشد، اکستروژن موثر، موتور درایو DC و تنظیم کننده سرعت قاره بریتانیا را تضمین می کند. قالب ترکیبی نوع آبی مناسب برای پردازش پلی اتیلن نه تنها پایداری اکستروژن با سرعت بالا را تضمین می کند، بلکه به تنش کم و کیفیت مواد سطح بالا ناشی از دمای مذاب پایین نیز دست می یابد. فناوری اندازه‌گیری خلاء محفظه دوگانه و مخزن آب خنک‌کننده اسپری برای بهبود عملکرد لوله‌ها و پاسخگویی به تقاضای تولید با سرعت بالا انتخاب شده‌اند. میز اندازه گیری خلاء و مخزن آب خنک کننده از فولاد ضد زنگ ساخته شده است. تراکتور چند مسیری برای هدایت تمام مسیرها از طریق موتور مرکزی برای دستیابی به همگام سازی بالا و اطمینان از گرد بودن لوله ها استفاده می شود. دستگاه برش با سرعت بالا و برنامه ریزی دقیق برای کاهش نویز انتخاب شده و مجهز به دستگاه مکش تراشه برای کاهش کار حفاظتی به سطح پایین است. کل خط از روش کنترل دیجیتال پیشرفته با دقت کنترل بالا، عملیات قابل اعتماد و عملیات ساده و راحت استفاده می کند.

مزایای اتصالات پلی اتیلنی:

دلایل زیادی وجود دارد که چرا بازار لوله پلی اتیلنی به طور مداوم در حال رشد است. این دلایل شامل موارد زیر است:

مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی

حفظ خواص سیالات

انعطاف پذیری

تکنیک مونتاژ آسان

حمل و نقل آسان

حمل و نقل مناسب

مقاومت بالا در برابر فشار

وزن مولکولی نوع لوله پلی اتیلنی بسیار بالا است. بنابراین از سایش و تخریب جلوگیری می کند. در برابر حلال های شیمیایی مقاومت می کند. تحت تأثیر رطوبت و آب قرار نمی گیرد. انتقال قابل اعتماد آب و گاز توسط اتصالات پلی اتیلنی ارائه می شود.

انواع اتصالات پلی اتیلنی:

ممکن است لازم باشد لوله هایی که سیالات را حمل می کنند مطابق با نیاز مرتب شوند. شاید لازم باشد لوله ها طولانی تر شوند یا ممکن است لازم باشد به بیش از یک منطقه خارج شوید. در این مرحله استفاده از اتصالات پلی اتیلنی ضروری است. این هدف به لطف تجهیزات مورد استفاده به راحتی به دست می آید.

فرآیند الکتروفیوژن:

اتصالات پلی اتیلنی مورد استفاده در اتصال لوله های پلی اتیلنی به روش الکتروفیوژن مونتاژ می شوند. روش الکتروفیوژن روشی است که نیاز شرکت های توزیع گاز و آب را به طور کامل برطرف می کند. با این نوع جوش، دو لوله به یکدیگر متصل می شوند. دو لوله با قطر یکسان در فرآیند الکتروفیوژن به یکدیگر متصل می شوند. جوشکاری الکتروفیوژن یک روش نصب قابل اعتماد و آسان است.روش الکتروفیوژن، که به بخش‌ها اطمینان می‌دهد، معمولاً پس از تکمیل فرآیند مونتاژ نیازی به کنترل ندارد. سرعت جوش بالاست. در لوله های تصفیه شده منقبض نمی شود.

مناطق استفاده از اتصالات پلی اتیلنی:

لوله ها و اتصالات پلی اتیلنی که به لطف سهم بازار رو به رشد خود راه حل های با کیفیت و قابل اعتمادی را به مشتریان خود ارائه می دهند، کاربردهای زیادی دارند. با توجه به شکل آنها در مناطق مختلف با خیال راحت استفاده می شود. مناطق استفاده از اتصالات پلی اتیلنی عبارتند از: مناطقی مانند معدن، سیستم های آتش نشانی، تامین آب مترو، لوله کشی، گاز، آب آشامیدنی، ساختمان، هیدرولیک، ساخت و ساز، مهندسی، مخابرات و پالایشگاه های نفت وجود دارد. دلیل اصلی اینکه این نواحی اتصالات پلی اتیلنی را ترجیح می دهند ایمن و غیرقابل نفوذ بودن آن هاست.

تولید کننده لوله پلی اتیلنی:

کارخانه تولید لوله پلی اتیلنی پایپ ایران، با پشتوانه چندین سال تجربه مدیران آن در زمینه تولید انواع لوله پلی اتیلنی با بهره گیری از جدید ترین فن آوری های روز دنیا، با کیفیت ترین لوله پلی اتیلنی را تولید و ارائه می نماید و با بهره گیری از دانش روز و مساعدت مشتریان گرامی درصدد پیشرفت و نوآوری روزافزون می باشیم.کارشناسان فروش لوله پلی اتیلنی پایپ ایران همیشه برای کمک به شما عزیزان در خدمت هستند. آن ها تجربه گسترده ای در زمینه تولید لوله پلی اتیلنی برای طیف گسترده ای از بخش ها دارند. برای راهنمایی یا اطلاعات بیشتر در خصوص تولید لوله پلی اتیلنی و استعلام قیمت لوله پلی اتیلنی به سایت پایپ ایران مراجعه نمایید. برای راهنمایی و پشتیبانی با تیم متخصص پایپ ایران در تماس باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه

لوله پلی اتیلنی:

لوله پلی اتیلنی که به عنوان پلی اتیلن مقاوم در برابر حرارت نیز شناخته می شود، نوعی پلی اتیلن متقاطع است که در لوله های آب گرم استفاده می شود. نوعی پلی اتیلن با چگالی متوسط است که از طراحی و فرآیند تشکیل مولکولی خاصی استفاده می‌کند که با اتیلن و اکتان کپی می‌شود و با کنترل تعداد و توزیع زنجیره‌های جانبی ساختار مولکولی منحصربفردی پیدا می‌کند تا در نهایت مقاومت حرارتی را بهبود بخشد. لوله پلی اتیلنی دارای منحنی شکست منطبق با استاندارد محصول هستند و تنها نوع پلی اتیلنی است که در حال حاضر بدون اتصال عرضی در لوله آب گرم قابل استفاده اس. لوله پلی اتیلنی همچنین دارای مقاومت عملکرد عالی در دماهای پایین است، بنابراین می توان آن را در دماهای پایین در زمستان نیز ساخت، بدون نیاز به پیش گرم کردن هنگام روشن کردن لوله، که می تواند زیان های اقتصادی ناشی از دماهای پایین در زمستان و عدم توانایی را برطرف کند. برای ساخت در شمال چین. لوله لوله پلی اتیلنی،لوله ای ساخته شده از پلاستیک انعطاف پذیر است که با استفاده از محصولات جانبی نفت ساخته شده است. انعطاف پذیری لوله یکی از مزیت های اصلی لوله پلی اتیلن است، زیرا امکان نصب لوله در فضاها و تنظیماتی را که هرگز با لوله های فلزی امکان پذیر نخواهد بود را فراهم می کند. اگرچه لوله های پلی اتیلن تمایل دارند در دمای پایین به خوبی خود را حفظ کنند، اما قرار گرفتن طولانی مدت در معرض اشعه ماوراء بنفش و سایر عوامل محیطی می تواند مغز لوله را به مرور زمان کاهش دهد.نوع پلی اتیلن مورد استفاده در ساخت لوله ها با سایر محصولات حاوی پلی اتیلن کاملا متفاوت است. پلی اتیلن در چندین گرید مختلف موجود است که هر کدام در کاربردهای متفاوتی کاربرد دارند. بسیاری از پلیمرها یا قطعات پلاستیکی که امروزه مردم استفاده می کنند با این نوع پلاستیک ساخته می شوند. به عنوان مثال، از پلی اتیلن می توان برای ساخت کیسه های پلاستیکی ساده، دوربین ها، بشقاب های پلاستیکی و حتی بطری های فشرده استفاده کرد.

مزایا لوله پلی اتیلنی:

وزن سبک، حمل و نقل، نصب و ساخت آسان

انعطاف پذیری خوب، آن را راحت و مقرون به صرفه در هنگام نصب

هنگامی که لوله خم می شود، تنش در قسمت خمشی می تواند به سرعت شل شود و پدیده وجود نخواهد داشت که برای ساخت و ساز راحت است.

تلفات اصطکاک در لوله کم است و ظرفیت سیال حمل و نقل لوله 30٪ بزرگتر از لوله فلزی با همان قطر است.

دمای شکننده کم است. این لوله در برابر دماهای پایین مقاومت بسیار خوبی دارد، بنابراین می توان از آن در شرایط سرد زمستان استفاده کرد و نیازی به گرم کردن لوله در هنگام خم شدن نیست.

مقاومت شیمیایی خوب، بدون زنگ زدگی، عمر طولانی.

سازگاری خوب با محیط.

تحت دمای کار 70 ℃ و فشار 0.4 مگاپاسکال، می توان آن را با خیال راحت برای بیش از 50 سال استفاده کرد.

هیچ افزودنی سمی در طول فرآیند تولید اضافه نمی شود. دیواره داخلی صاف، بدون رشد بیش از حد، بدون ایجاد باکتری، می توان با خیال راحت در حمل و نقل آب آشامیدنی و سایر مناطق استفاده کرد.

مقاومت در برابر ضربه

مقاومت حرارتی خوب و مقاومت در برابر فشار

محصولات حفاظت از محیط زیست سبز، قابل بازیافت.

کاربرد لوله پلی اتیلنی:

لوله پلی اتیلنی به دلیل استحکام ضربه ای بالا، انعطاف پذیری، مقاومت و تطبیق پذیری در طیف وسیعی از محیط های مختلف در طیف وسیعی از کاربردها استفاده می شود.پایپ ایران متعهد به استفاده از بالاترین استانداردهای مواد اولیه و آخرین فناوری ساخت است. این کسب و کار را با شهرت به عنوان تامین کننده با کیفیت لوله های پلی اتیلنی در اندازه های مختلف از 16 میلی متر تا 1200 میلی متر در قطر ایجاد کرده است.

لوله پلی اتیلن می تواند برای:

تامین آب

گاز

انتقال آب بازیافتی و بازیافتی

خطوط معدن و دوغاب

آتش نشانی زیرزمینی

فاضلاب

زه کشی

کاربردهای روستایی/آبیاری

هوای فشرده

لوله های برق و مخابرات

استفاده از لوله پلی اتیلنی در آبرسانی:

کاربرد اصلی لوله و اتصالات پلی اتیلنی خط لوله آب است. ابعاد برد و هزینه پایین متریال و نصب، لوله‌کشی پلی اتیلنی را به گزینه‌ای مناسب برای لوله‌کشان جهت انتخاب سیستم لوله پلی اتیلنی برای نصب در آبفای مسکونی و تجاری تبدیل کرده است.

لوله پلی اتیلنی در معدن:

لوله پلی اتیلنی همچنین انتخاب اصلی برای صنایع معدنی است زیرا انعطاف پذیری و استقامت لوله پلی اتیلنی برای کاربردهای فشار بالا و انعطاف پذیر در زمینه معدن مناسب است. در دسترس بودن اندازه بزرگتر برای لوله پلی اتیلنی به بزرگی 600 میلی متر نیز معیار اصلی برای افزایش استفاده از لوله پلی اتیلنی به عنوان جایگزینی است که با لوله های فولادی بسیار گران قیمت در صنایع معدنی مقایسه می شود.

لوله پلی اتیلنی در آبیاری:

تطبیق پذیری لوله پلی اتیلنی با مقاومت زیاد در نصب در فضای باز و بالای زمین نیز در کاربرد آبیاری مزرعه عالی است. لوله‌ها و اتصالات زیرزمینی پلی اتیلنی اغلب در کارهای آبیاری برای لوله‌کشی‌های مزرعه و باغ به دو صورت دیوارهای توپر و موجدار استفاده می‌شوند.

لوله پلی اتیلنی در سیستم فاضلاب:

لوله پلی اتیلنی فاضلاب اغلب در سیستم فاضلاب تجاری و مسکونی استفاده می شود.

کاربرد لوله پلی اتیلنی در نفت و گاز:

اتصالات الکتروفیوژن و لب به لب پلی اتیلنی را می توان در شرایط پیچیده و سخت نصب کرد و از این رو لوله و اتصالات پلی اتیلنی اغلب در صنایع نفت و گاز استفاده می شود. اتصالات ضد نشتی الکتروفیوژن و بات فیوژن تضمین می کند که هیچ نشتی در کارکرد برنامه وجود ندارد.

رنگ لوله پلی اتیلنی:

لوله های پلی اتیلنی دارای رنگ های مختلفی هستند، اما هر رنگ مطابق با کد رنگ لوله پلی اتیلنی است. هدف از رنگ های مختلف روی لوله پلی اتیلنی شناسایی مایع یا گاز داخل لوله است. لیست زیر از رنگ های لوله پلی اتیلن ممکن است به شما کمک کند تا رنگ مورد نیاز خود را تشخیص دهید. توجه: کدگذاری رنگ نوار لوله پلی و الزامات ممکن است در سایر کشورها یا ایالت ها متفاوت باشد. اگر از کدگذاری رنگ خط لوله پلی اتیلن مطمئن نیستید، با یک مهندس واجد شرایط تماس بگیرید.

لوله پلی اتیلنی مشکی برای همه کاربردها به جز گازهای سوختی قابل استفاده است.

لوله پلی اتیلنی مشکی با نوارهای آبی :خط لوله آب آشامیدنی

لوله پلی اتیلنی سیاه و زرد:مشکی با نوارهای زرد یا ژاکت کامل زرد ،گازهای سوختی، گازهای فرآیندی، گازهای مایع تحت فشار

لوله پلی اتیلنی مشکی با نوارهای قرمز:آب برای خطوط تامین اطفاء حریق اختصاص داده شده است.

فرایند تولید لوله پلی اتیلنی:

به دلیل استحکام و استحکام متوسط، انعطاف پذیری عالی، مقاومت در برابر خزش، مقاومت در برابر ترک خوردگی تنش های محیطی و عملکرد فوق العاده همجوشی گرم، محصول خط لوله انتقال گاز شهری و لوله تامین آب در فضای باز شده است. ترکیب: خط تولید از سیستم کنترل، اکسترودر، قالب، سیستم خنک کننده، دستگاه کشش، تجهیزات برش سیاره ای و قاب گردش تشکیل شده است. در هر خط تولید دو اکسترودر وجود دارد. یک اکسترودر عمدتاً برای انتقال آستین و پیچ لاینر استفاده می شود و اکسترودر کوچکتر دیگر برای خط مارک اکستروژن استفاده می شود. خط تولید لوله پلی اتیلنی از پلی اتیلن ویژه، اکسترودر، پیچ با مانع و ساختار سر مخلوط، بشکه با بشکه شکاف جدید، پلاستیک سازی و مخلوط کردن میوه های کوچک، حجم اکستروژن زیاد و بسیار پایدار استفاده می کند. قالب مارپیچ برای لوله های پلی اتیلنی با قطر زیاد و دیواره ضخیم طراحی شده است. قالب دارای ویژگی های دمای مذاب پایین، عملکرد اختلاط خوب، فشار حفره کم و تولید پایدار است.مهارت های ویژه اندازه گیری و سیستم خنک کننده، با استفاده از فیلم آب صاف و خنک کننده نوع حلقه آب، برای برآورده کردن الزامات مواد HDPE،برای اطمینان از پایداری قطر و گرد بودن تولید با سرعت بالا لوله دیواره ضخیم. جعبه اندازه گیری خلاء ویژه برنامه ریزی شده با کنترل چند مرحله ای درجه خلاء، پایداری ابعادی و گرد بودن لوله های HDPE و را تضمین می کند. دستگاه اکسترودر و کشش توسط گاورنر وارداتی هدایت و کنترل می شود که از پایداری، دقت و قابلیت اطمینان خوبی برخوردار است.دستگاه اصلی از پیچ، بشکه فیدر شکافدار و سیستم خنک کننده آب اجباری استفاده می کند که ظرفیت انتقال را تا حد زیادی بهبود می بخشد، اکستروژن موثر، موتور درایو DC و تنظیم کننده سرعت قاره بریتانیا را تضمین می کند. قالب ترکیبی نوع آبی مناسب برای پردازش پلی اتیلن نه تنها پایداری اکستروژن با سرعت بالا را تضمین می کند، بلکه به تنش کم و کیفیت مواد سطح بالا ناشی از دمای مذاب پایین نیز دست می یابد. فناوری اندازه‌گیری خلاء محفظه دوگانه و مخزن آب خنک‌کننده اسپری برای بهبود عملکرد لوله‌ها و پاسخگویی به تقاضای تولید با سرعت بالا انتخاب شده‌اند. میز اندازه گیری خلاء و مخزن آب خنک کننده از فولاد ضد زنگ ساخته شده است. تراکتور چند مسیری برای هدایت تمام مسیرها از طریق موتور مرکزی برای دستیابی به همگام سازی بالا و اطمینان از گرد بودن لوله ها استفاده می شود. دستگاه برش با سرعت بالا و برنامه ریزی دقیق برای کاهش نویز انتخاب شده و مجهز به دستگاه مکش تراشه برای کاهش کار حفاظتی به سطح پایین است. کل خط از روش کنترل دیجیتال پیشرفته با دقت کنترل بالا، عملیات قابل اعتماد و عملیات ساده و راحت استفاده می کند.

مزایای اتصالات پلی اتیلنی:

دلایل زیادی وجود دارد که چرا بازار لوله پلی اتیلنی به طور مداوم در حال رشد است. این دلایل شامل موارد زیر است:

مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی

حفظ خواص سیالات

انعطاف پذیری

تکنیک مونتاژ آسان

حمل و نقل آسان

حمل و نقل مناسب

مقاومت بالا در برابر فشار

وزن مولکولی نوع لوله پلی اتیلنی بسیار بالا است. بنابراین از سایش و تخریب جلوگیری می کند. در برابر حلال های شیمیایی مقاومت می کند. تحت تأثیر رطوبت و آب قرار نمی گیرد. انتقال قابل اعتماد آب و گاز توسط اتصالات پلی اتیلنی ارائه می شود.

انواع اتصالات پلی اتیلنی:

ممکن است لازم باشد لوله هایی که سیالات را حمل می کنند مطابق با نیاز مرتب شوند. شاید لازم باشد لوله ها طولانی تر شوند یا ممکن است لازم باشد به بیش از یک منطقه خارج شوید. در این مرحله استفاده از اتصالات پلی اتیلنی ضروری است. این هدف به لطف تجهیزات مورد استفاده به راحتی به دست می آید.

فرآیند الکتروفیوژن:

اتصالات پلی اتیلنی مورد استفاده در اتصال لوله های پلی اتیلنی به روش الکتروفیوژن مونتاژ می شوند. روش الکتروفیوژن روشی است که نیاز شرکت های توزیع گاز و آب را به طور کامل برطرف می کند. با این نوع جوش، دو لوله به یکدیگر متصل می شوند. دو لوله با قطر یکسان در فرآیند الکتروفیوژن به یکدیگر متصل می شوند. جوشکاری الکتروفیوژن یک روش نصب قابل اعتماد و آسان است.روش الکتروفیوژن، که به بخش‌ها اطمینان می‌دهد، معمولاً پس از تکمیل فرآیند مونتاژ نیازی به کنترل ندارد. سرعت جوش بالاست. در لوله های تصفیه شده منقبض نمی شود.

مناطق استفاده از اتصالات پلی اتیلنی:

لوله ها و اتصالات پلی اتیلنی که به لطف سهم بازار رو به رشد خود راه حل های با کیفیت و قابل اعتمادی را به مشتریان خود ارائه می دهند، کاربردهای زیادی دارند. با توجه به شکل آنها در مناطق مختلف با خیال راحت استفاده می شود. مناطق استفاده از اتصالات پلی اتیلنی عبارتند از: مناطقی مانند معدن، سیستم های آتش نشانی، تامین آب مترو، لوله کشی، گاز، آب آشامیدنی، ساختمان، هیدرولیک، ساخت و ساز، مهندسی، مخابرات و پالایشگاه های نفت وجود دارد. دلیل اصلی اینکه این نواحی اتصالات پلی اتیلنی را ترجیح می دهند ایمن و غیرقابل نفوذ بودن آن هاست.

تولید کننده لوله پلی اتیلنی:

کارخانه تولید لوله پلی اتیلنی پایپ ایران، با پشتوانه چندین سال تجربه مدیران آن در زمینه تولید انواع لوله پلی اتیلنی با بهره گیری از جدید ترین فن آوری های روز دنیا، با کیفیت ترین لوله پلی اتیلنی را تولید و ارائه می نماید و با بهره گیری از دانش روز و مساعدت مشتریان گرامی درصدد پیشرفت و نوآوری روزافزون می باشیم.کارشناسان فروش لوله پلی اتیلنی پایپ ایران همیشه برای کمک به شما عزیزان در خدمت هستند. آن ها تجربه گسترده ای در زمینه تولید لوله پلی اتیلنی برای طیف گسترده ای از بخش ها دارند. برای راهنمایی یا اطلاعات بیشتر در خصوص تولید لوله پلی اتیلنی و استعلام قیمت لوله پلی اتیلنی به سایت پایپ ایران مراجعه نمایید. برای راهنمایی و پشتیبانی با تیم متخصص پایپ ایران در تماس باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه https://pipe-iran.ir/ مراجعه نمایید.

لوله پلی اتیلنی:

لوله پلی اتیلنی که به عنوان پلی اتیلن مقاوم در برابر حرارت نیز شناخته می شود، نوعی پلی اتیلن متقاطع است که در لوله های آب گرم استفاده می شود. نوعی پلی اتیلن با چگالی متوسط است که از طراحی و فرآیند تشکیل مولکولی خاصی استفاده می‌کند که با اتیلن و اکتان کپی می‌شود و با کنترل تعداد و توزیع زنجیره‌های جانبی ساختار مولکولی منحصربفردی پیدا می‌کند تا در نهایت مقاومت حرارتی را بهبود بخشد. لوله پلی اتیلنی دارای منحنی شکست منطبق با استاندارد محصول هستند و تنها نوع پلی اتیلنی است که در حال حاضر بدون اتصال عرضی در لوله آب گرم قابل استفاده اس. لوله پلی اتیلنی همچنین دارای مقاومت عملکرد عالی در دماهای پایین است، بنابراین می توان آن را در دماهای پایین در زمستان نیز ساخت، بدون نیاز به پیش گرم کردن هنگام روشن کردن لوله، که می تواند زیان های اقتصادی ناشی از دماهای پایین در زمستان و عدم توانایی را برطرف کند. برای ساخت در شمال چین. لوله لوله پلی اتیلنی،لوله ای ساخته شده از پلاستیک انعطاف پذیر است که با استفاده از محصولات جانبی نفت ساخته شده است. انعطاف پذیری لوله یکی از مزیت های اصلی لوله پلی اتیلن است، زیرا امکان نصب لوله در فضاها و تنظیماتی را که هرگز با لوله های فلزی امکان پذیر نخواهد بود را فراهم می کند. اگرچه لوله های پلی اتیلن تمایل دارند در دمای پایین به خوبی خود را حفظ کنند، اما قرار گرفتن طولانی مدت در معرض اشعه ماوراء بنفش و سایر عوامل محیطی می تواند مغز لوله را به مرور زمان کاهش دهد.نوع پلی اتیلن مورد استفاده در ساخت لوله ها با سایر محصولات حاوی پلی اتیلن کاملا متفاوت است. پلی اتیلن در چندین گرید مختلف موجود است که هر کدام در کاربردهای متفاوتی کاربرد دارند. بسیاری از پلیمرها یا قطعات پلاستیکی که امروزه مردم استفاده می کنند با این نوع پلاستیک ساخته می شوند. به عنوان مثال، از پلی اتیلن می توان برای ساخت کیسه های پلاستیکی ساده، دوربین ها، بشقاب های پلاستیکی و حتی بطری های فشرده استفاده کرد.

مزایا لوله پلی اتیلنی:

وزن سبک، حمل و نقل، نصب و ساخت آسان

انعطاف پذیری خوب، آن را راحت و مقرون به صرفه در هنگام نصب

هنگامی که لوله خم می شود، تنش در قسمت خمشی می تواند به سرعت شل شود و پدیده وجود نخواهد داشت که برای ساخت و ساز راحت است.

تلفات اصطکاک در لوله کم است و ظرفیت سیال حمل و نقل لوله 30٪ بزرگتر از لوله فلزی با همان قطر است.

دمای شکننده کم است. این لوله در برابر دماهای پایین مقاومت بسیار خوبی دارد، بنابراین می توان از آن در شرایط سرد زمستان استفاده کرد و نیازی به گرم کردن لوله در هنگام خم شدن نیست.

مقاومت شیمیایی خوب، بدون زنگ زدگی، عمر طولانی.

سازگاری خوب با محیط.

تحت دمای کار 70 ℃ و فشار 0.4 مگاپاسکال، می توان آن را با خیال راحت برای بیش از 50 سال استفاده کرد.

هیچ افزودنی سمی در طول فرآیند تولید اضافه نمی شود. دیواره داخلی صاف، بدون رشد بیش از حد، بدون ایجاد باکتری، می توان با خیال راحت در حمل و نقل آب آشامیدنی و سایر مناطق استفاده کرد.

مقاومت در برابر ضربه

مقاومت حرارتی خوب و مقاومت در برابر فشار

محصولات حفاظت از محیط زیست سبز، قابل بازیافت.

کاربرد لوله پلی اتیلنی:

لوله پلی اتیلنی به دلیل استحکام ضربه ای بالا، انعطاف پذیری، مقاومت و تطبیق پذیری در طیف وسیعی از محیط های مختلف در طیف وسیعی از کاربردها استفاده می شود.پایپ ایران متعهد به استفاده از بالاترین استانداردهای مواد اولیه و آخرین فناوری ساخت است. این کسب و کار را با شهرت به عنوان تامین کننده با کیفیت لوله های پلی اتیلنی در اندازه های مختلف از 16 میلی متر تا 1200 میلی متر در قطر ایجاد کرده است.

لوله پلی اتیلن می تواند برای:

تامین آب

گاز

انتقال آب بازیافتی و بازیافتی

خطوط معدن و دوغاب

آتش نشانی زیرزمینی

فاضلاب

زه کشی

کاربردهای روستایی/آبیاری

هوای فشرده

لوله های برق و مخابرات

استفاده از لوله پلی اتیلنی در آبرسانی:

کاربرد اصلی لوله و اتصالات پلی اتیلنی خط لوله آب است. ابعاد برد و هزینه پایین متریال و نصب، لوله‌کشی پلی اتیلنی را به گزینه‌ای مناسب برای لوله‌کشان جهت انتخاب سیستم لوله پلی اتیلنی برای نصب در آبفای مسکونی و تجاری تبدیل کرده است.

لوله پلی اتیلنی در معدن:

لوله پلی اتیلنی همچنین انتخاب اصلی برای صنایع معدنی است زیرا انعطاف پذیری و استقامت لوله پلی اتیلنی برای کاربردهای فشار بالا و انعطاف پذیر در زمینه معدن مناسب است. در دسترس بودن اندازه بزرگتر برای لوله پلی اتیلنی به بزرگی 600 میلی متر نیز معیار اصلی برای افزایش استفاده از لوله پلی اتیلنی به عنوان جایگزینی است که با لوله های فولادی بسیار گران قیمت در صنایع معدنی مقایسه می شود.

لوله پلی اتیلنی در آبیاری:

تطبیق پذیری لوله پلی اتیلنی با مقاومت زیاد در نصب در فضای باز و بالای زمین نیز در کاربرد آبیاری مزرعه عالی است. لوله‌ها و اتصالات زیرزمینی پلی اتیلنی اغلب در کارهای آبیاری برای لوله‌کشی‌های مزرعه و باغ به دو صورت دیوارهای توپر و موجدار استفاده می‌شوند.

لوله پلی اتیلنی در سیستم فاضلاب:

لوله پلی اتیلنی فاضلاب اغلب در سیستم فاضلاب تجاری و مسکونی استفاده می شود.

کاربرد لوله پلی اتیلنی در نفت و گاز:

اتصالات الکتروفیوژن و لب به لب پلی اتیلنی را می توان در شرایط پیچیده و سخت نصب کرد و از این رو لوله و اتصالات پلی اتیلنی اغلب در صنایع نفت و گاز استفاده می شود. اتصالات ضد نشتی الکتروفیوژن و بات فیوژن تضمین می کند که هیچ نشتی در کارکرد برنامه وجود ندارد.

رنگ لوله پلی اتیلنی:

لوله های پلی اتیلنی دارای رنگ های مختلفی هستند، اما هر رنگ مطابق با کد رنگ لوله پلی اتیلنی است. هدف از رنگ های مختلف روی لوله پلی اتیلنی شناسایی مایع یا گاز داخل لوله است. لیست زیر از رنگ های لوله پلی اتیلن ممکن است به شما کمک کند تا رنگ مورد نیاز خود را تشخیص دهید. توجه: کدگذاری رنگ نوار لوله پلی و الزامات ممکن است در سایر کشورها یا ایالت ها متفاوت باشد. اگر از کدگذاری رنگ خط لوله پلی اتیلن مطمئن نیستید، با یک مهندس واجد شرایط تماس بگیرید.

لوله پلی اتیلنی مشکی برای همه کاربردها به جز گازهای سوختی قابل استفاده است.

لوله پلی اتیلنی مشکی با نوارهای آبی :خط لوله آب آشامیدنی

لوله پلی اتیلنی سیاه و زرد:مشکی با نوارهای زرد یا ژاکت کامل زرد ،گازهای سوختی، گازهای فرآیندی، گازهای مایع تحت فشار

لوله پلی اتیلنی مشکی با نوارهای قرمز:آب برای خطوط تامین اطفاء حریق اختصاص داده شده است.

فرایند تولید لوله پلی اتیلنی:

به دلیل استحکام و استحکام متوسط، انعطاف پذیری عالی، مقاومت در برابر خزش، مقاومت در برابر ترک خوردگی تنش های محیطی و عملکرد فوق العاده همجوشی گرم، محصول خط لوله انتقال گاز شهری و لوله تامین آب در فضای باز شده است. ترکیب: خط تولید از سیستم کنترل، اکسترودر، قالب، سیستم خنک کننده، دستگاه کشش، تجهیزات برش سیاره ای و قاب گردش تشکیل شده است. در هر خط تولید دو اکسترودر وجود دارد. یک اکسترودر عمدتاً برای انتقال آستین و پیچ لاینر استفاده می شود و اکسترودر کوچکتر دیگر برای خط مارک اکستروژن استفاده می شود. خط تولید لوله پلی اتیلنی از پلی اتیلن ویژه، اکسترودر، پیچ با مانع و ساختار سر مخلوط، بشکه با بشکه شکاف جدید، پلاستیک سازی و مخلوط کردن میوه های کوچک، حجم اکستروژن زیاد و بسیار پایدار استفاده می کند. قالب مارپیچ برای لوله های پلی اتیلنی با قطر زیاد و دیواره ضخیم طراحی شده است. قالب دارای ویژگی های دمای مذاب پایین، عملکرد اختلاط خوب، فشار حفره کم و تولید پایدار است.مهارت های ویژه اندازه گیری و سیستم خنک کننده، با استفاده از فیلم آب صاف و خنک کننده نوع حلقه آب، برای برآورده کردن الزامات مواد HDPE،برای اطمینان از پایداری قطر و گرد بودن تولید با سرعت بالا لوله دیواره ضخیم. جعبه اندازه گیری خلاء ویژه برنامه ریزی شده با کنترل چند مرحله ای درجه خلاء، پایداری ابعادی و گرد بودن لوله های HDPE و را تضمین می کند. دستگاه اکسترودر و کشش توسط گاورنر وارداتی هدایت و کنترل می شود که از پایداری، دقت و قابلیت اطمینان خوبی برخوردار است.دستگاه اصلی از پیچ، بشکه فیدر شکافدار و سیستم خنک کننده آب اجباری استفاده می کند که ظرفیت انتقال را تا حد زیادی بهبود می بخشد، اکستروژن موثر، موتور درایو DC و تنظیم کننده سرعت قاره بریتانیا را تضمین می کند. قالب ترکیبی نوع آبی مناسب برای پردازش پلی اتیلن نه تنها پایداری اکستروژن با سرعت بالا را تضمین می کند، بلکه به تنش کم و کیفیت مواد سطح بالا ناشی از دمای مذاب پایین نیز دست می یابد. فناوری اندازه‌گیری خلاء محفظه دوگانه و مخزن آب خنک‌کننده اسپری برای بهبود عملکرد لوله‌ها و پاسخگویی به تقاضای تولید با سرعت بالا انتخاب شده‌اند. میز اندازه گیری خلاء و مخزن آب خنک کننده از فولاد ضد زنگ ساخته شده است. تراکتور چند مسیری برای هدایت تمام مسیرها از طریق موتور مرکزی برای دستیابی به همگام سازی بالا و اطمینان از گرد بودن لوله ها استفاده می شود. دستگاه برش با سرعت بالا و برنامه ریزی دقیق برای کاهش نویز انتخاب شده و مجهز به دستگاه مکش تراشه برای کاهش کار حفاظتی به سطح پایین است. کل خط از روش کنترل دیجیتال پیشرفته با دقت کنترل بالا، عملیات قابل اعتماد و عملیات ساده و راحت استفاده می کند.

مزایای اتصالات پلی اتیلنی:

دلایل زیادی وجود دارد که چرا بازار لوله پلی اتیلنی به طور مداوم در حال رشد است. این دلایل شامل موارد زیر است:

مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی

حفظ خواص سیالات

انعطاف پذیری

تکنیک مونتاژ آسان

حمل و نقل آسان

حمل و نقل مناسب

مقاومت بالا در برابر فشار

وزن مولکولی نوع لوله پلی اتیلنی بسیار بالا است. بنابراین از سایش و تخریب جلوگیری می کند. در برابر حلال های شیمیایی مقاومت می کند. تحت تأثیر رطوبت و آب قرار نمی گیرد. انتقال قابل اعتماد آب و گاز توسط اتصالات پلی اتیلنی ارائه می شود.

انواع اتصالات پلی اتیلنی:

ممکن است لازم باشد لوله هایی که سیالات را حمل می کنند مطابق با نیاز مرتب شوند. شاید لازم باشد لوله ها طولانی تر شوند یا ممکن است لازم باشد به بیش از یک منطقه خارج شوید. در این مرحله استفاده از اتصالات پلی اتیلنی ضروری است. این هدف به لطف تجهیزات مورد استفاده به راحتی به دست می آید.

فرآیند الکتروفیوژن:

اتصالات پلی اتیلنی مورد استفاده در اتصال لوله های پلی اتیلنی به روش الکتروفیوژن مونتاژ می شوند. روش الکتروفیوژن روشی است که نیاز شرکت های توزیع گاز و آب را به طور کامل برطرف می کند. با این نوع جوش، دو لوله به یکدیگر متصل می شوند. دو لوله با قطر یکسان در فرآیند الکتروفیوژن به یکدیگر متصل می شوند. جوشکاری الکتروفیوژن یک روش نصب قابل اعتماد و آسان است.روش الکتروفیوژن، که به بخش‌ها اطمینان می‌دهد، معمولاً پس از تکمیل فرآیند مونتاژ نیازی به کنترل ندارد. سرعت جوش بالاست. در لوله های تصفیه شده منقبض نمی شود.

مناطق استفاده از اتصالات پلی اتیلنی:

لوله ها و اتصالات پلی اتیلنی که به لطف سهم بازار رو به رشد خود راه حل های با کیفیت و قابل اعتمادی را به مشتریان خود ارائه می دهند، کاربردهای زیادی دارند. با توجه به شکل آنها در مناطق مختلف با خیال راحت استفاده می شود. مناطق استفاده از اتصالات پلی اتیلنی عبارتند از: مناطقی مانند معدن، سیستم های آتش نشانی، تامین آب مترو، لوله کشی، گاز، آب آشامیدنی، ساختمان، هیدرولیک، ساخت و ساز، مهندسی، مخابرات و پالایشگاه های نفت وجود دارد. دلیل اصلی اینکه این نواحی اتصالات پلی اتیلنی را ترجیح می دهند ایمن و غیرقابل نفوذ بودن آن هاست.

تولید کننده لوله پلی اتیلنی:

کارخانه تولید لوله پلی اتیلنی پایپ ایران، با پشتوانه چندین سال تجربه مدیران آن در زمینه تولید انواع لوله پلی اتیلنی با بهره گیری از جدید ترین فن آوری های روز دنیا، با کیفیت ترین لوله پلی اتیلنی را تولید و ارائه می نماید و با بهره گیری از دانش روز و مساعدت مشتریان گرامی درصدد پیشرفت و نوآوری روزافزون می باشیم.کارشناسان فروش لوله پلی اتیلنی پایپ ایران همیشه برای کمک به شما عزیزان در خدمت هستند. آن ها تجربه گسترده ای در زمینه تولید لوله پلی اتیلنی برای طیف گسترده ای از بخش ها دارند. برای راهنمایی یا اطلاعات بیشتر در خصوص تولید لوله پلی اتیلنی و استعلام قیمت لوله پلی اتیلنی به سایت پایپ ایران مراجعه نمایید. برای راهنمایی و پشتیبانی با تیم متخصص پایپ ایران در تماس باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه

لوله پلی اتیلنی:

لوله پلی اتیلنی که به عنوان پلی اتیلن مقاوم در برابر حرارت نیز شناخته می شود، نوعی پلی اتیلن متقاطع است که در لوله های آب گرم استفاده می شود. نوعی پلی اتیلن با چگالی متوسط است که از طراحی و فرآیند تشکیل مولکولی خاصی استفاده می‌کند که با اتیلن و اکتان کپی می‌شود و با کنترل تعداد و توزیع زنجیره‌های جانبی ساختار مولکولی منحصربفردی پیدا می‌کند تا در نهایت مقاومت حرارتی را بهبود بخشد. لوله پلی اتیلنی دارای منحنی شکست منطبق با استاندارد محصول هستند و تنها نوع پلی اتیلنی است که در حال حاضر بدون اتصال عرضی در لوله آب گرم قابل استفاده اس. لوله پلی اتیلنی همچنین دارای مقاومت عملکرد عالی در دماهای پایین است، بنابراین می توان آن را در دماهای پایین در زمستان نیز ساخت، بدون نیاز به پیش گرم کردن هنگام روشن کردن لوله، که می تواند زیان های اقتصادی ناشی از دماهای پایین در زمستان و عدم توانایی را برطرف کند. برای ساخت در شمال چین. لوله لوله پلی اتیلنی،لوله ای ساخته شده از پلاستیک انعطاف پذیر است که با استفاده از محصولات جانبی نفت ساخته شده است. انعطاف پذیری لوله یکی از مزیت های اصلی لوله پلی اتیلن است، زیرا امکان نصب لوله در فضاها و تنظیماتی را که هرگز با لوله های فلزی امکان پذیر نخواهد بود را فراهم می کند. اگرچه لوله های پلی اتیلن تمایل دارند در دمای پایین به خوبی خود را حفظ کنند، اما قرار گرفتن طولانی مدت در معرض اشعه ماوراء بنفش و سایر عوامل محیطی می تواند مغز لوله را به مرور زمان کاهش دهد.نوع پلی اتیلن مورد استفاده در ساخت لوله ها با سایر محصولات حاوی پلی اتیلن کاملا متفاوت است. پلی اتیلن در چندین گرید مختلف موجود است که هر کدام در کاربردهای متفاوتی کاربرد دارند. بسیاری از پلیمرها یا قطعات پلاستیکی که امروزه مردم استفاده می کنند با این نوع پلاستیک ساخته می شوند. به عنوان مثال، از پلی اتیلن می توان برای ساخت کیسه های پلاستیکی ساده، دوربین ها، بشقاب های پلاستیکی و حتی بطری های فشرده استفاده کرد.

مزایا لوله پلی اتیلنی:

وزن سبک، حمل و نقل، نصب و ساخت آسان

انعطاف پذیری خوب، آن را راحت و مقرون به صرفه در هنگام نصب

هنگامی که لوله خم می شود، تنش در قسمت خمشی می تواند به سرعت شل شود و پدیده وجود نخواهد داشت که برای ساخت و ساز راحت است.

تلفات اصطکاک در لوله کم است و ظرفیت سیال حمل و نقل لوله 30٪ بزرگتر از لوله فلزی با همان قطر است.

دمای شکننده کم است. این لوله در برابر دماهای پایین مقاومت بسیار خوبی دارد، بنابراین می توان از آن در شرایط سرد زمستان استفاده کرد و نیازی به گرم کردن لوله در هنگام خم شدن نیست.

مقاومت شیمیایی خوب، بدون زنگ زدگی، عمر طولانی.

سازگاری خوب با محیط.

تحت دمای کار 70 ℃ و فشار 0.4 مگاپاسکال، می توان آن را با خیال راحت برای بیش از 50 سال استفاده کرد.

هیچ افزودنی سمی در طول فرآیند تولید اضافه نمی شود. دیواره داخلی صاف، بدون رشد بیش از حد، بدون ایجاد باکتری، می توان با خیال راحت در حمل و نقل آب آشامیدنی و سایر مناطق استفاده کرد.

مقاومت در برابر ضربه

مقاومت حرارتی خوب و مقاومت در برابر فشار

محصولات حفاظت از محیط زیست سبز، قابل بازیافت.

کاربرد لوله پلی اتیلنی:

لوله پلی اتیلنی به دلیل استحکام ضربه ای بالا، انعطاف پذیری، مقاومت و تطبیق پذیری در طیف وسیعی از محیط های مختلف در طیف وسیعی از کاربردها استفاده می شود.پایپ ایران متعهد به استفاده از بالاترین استانداردهای مواد اولیه و آخرین فناوری ساخت است. این کسب و کار را با شهرت به عنوان تامین کننده با کیفیت لوله های پلی اتیلنی در اندازه های مختلف از 16 میلی متر تا 1200 میلی متر در قطر ایجاد کرده است.

لوله پلی اتیلن می تواند برای:

تامین آب

گاز

انتقال آب بازیافتی و بازیافتی

خطوط معدن و دوغاب

آتش نشانی زیرزمینی

فاضلاب

زه کشی

کاربردهای روستایی/آبیاری

هوای فشرده

لوله های برق و مخابرات

استفاده از لوله پلی اتیلنی در آبرسانی:

کاربرد اصلی لوله و اتصالات پلی اتیلنی خط لوله آب است. ابعاد برد و هزینه پایین متریال و نصب، لوله‌کشی پلی اتیلنی را به گزینه‌ای مناسب برای لوله‌کشان جهت انتخاب سیستم لوله پلی اتیلنی برای نصب در آبفای مسکونی و تجاری تبدیل کرده است.

لوله پلی اتیلنی در معدن:

لوله پلی اتیلنی همچنین انتخاب اصلی برای صنایع معدنی است زیرا انعطاف پذیری و استقامت لوله پلی اتیلنی برای کاربردهای فشار بالا و انعطاف پذیر در زمینه معدن مناسب است. در دسترس بودن اندازه بزرگتر برای لوله پلی اتیلنی به بزرگی 600 میلی متر نیز معیار اصلی برای افزایش استفاده از لوله پلی اتیلنی به عنوان جایگزینی است که با لوله های فولادی بسیار گران قیمت در صنایع معدنی مقایسه می شود.

لوله پلی اتیلنی در آبیاری:

تطبیق پذیری لوله پلی اتیلنی با مقاومت زیاد در نصب در فضای باز و بالای زمین نیز در کاربرد آبیاری مزرعه عالی است. لوله‌ها و اتصالات زیرزمینی پلی اتیلنی اغلب در کارهای آبیاری برای لوله‌کشی‌های مزرعه و باغ به دو صورت دیوارهای توپر و موجدار استفاده می‌شوند.

لوله پلی اتیلنی در سیستم فاضلاب:

لوله پلی اتیلنی فاضلاب اغلب در سیستم فاضلاب تجاری و مسکونی استفاده می شود.

کاربرد لوله پلی اتیلنی در نفت و گاز:

اتصالات الکتروفیوژن و لب به لب پلی اتیلنی را می توان در شرایط پیچیده و سخت نصب کرد و از این رو لوله و اتصالات پلی اتیلنی اغلب در صنایع نفت و گاز استفاده می شود. اتصالات ضد نشتی الکتروفیوژن و بات فیوژن تضمین می کند که هیچ نشتی در کارکرد برنامه وجود ندارد.

رنگ لوله پلی اتیلنی:

لوله های پلی اتیلنی دارای رنگ های مختلفی هستند، اما هر رنگ مطابق با کد رنگ لوله پلی اتیلنی است. هدف از رنگ های مختلف روی لوله پلی اتیلنی شناسایی مایع یا گاز داخل لوله است. لیست زیر از رنگ های لوله پلی اتیلن ممکن است به شما کمک کند تا رنگ مورد نیاز خود را تشخیص دهید. توجه: کدگذاری رنگ نوار لوله پلی و الزامات ممکن است در سایر کشورها یا ایالت ها متفاوت باشد. اگر از کدگذاری رنگ خط لوله پلی اتیلن مطمئن نیستید، با یک مهندس واجد شرایط تماس بگیرید.

لوله پلی اتیلنی مشکی برای همه کاربردها به جز گازهای سوختی قابل استفاده است.

لوله پلی اتیلنی مشکی با نوارهای آبی :خط لوله آب آشامیدنی

لوله پلی اتیلنی سیاه و زرد:مشکی با نوارهای زرد یا ژاکت کامل زرد ،گازهای سوختی، گازهای فرآیندی، گازهای مایع تحت فشار

لوله پلی اتیلنی مشکی با نوارهای قرمز:آب برای خطوط تامین اطفاء حریق اختصاص داده شده است.

فرایند تولید لوله پلی اتیلنی:

به دلیل استحکام و استحکام متوسط، انعطاف پذیری عالی، مقاومت در برابر خزش، مقاومت در برابر ترک خوردگی تنش های محیطی و عملکرد فوق العاده همجوشی گرم، محصول خط لوله انتقال گاز شهری و لوله تامین آب در فضای باز شده است. ترکیب: خط تولید از سیستم کنترل، اکسترودر، قالب، سیستم خنک کننده، دستگاه کشش، تجهیزات برش سیاره ای و قاب گردش تشکیل شده است. در هر خط تولید دو اکسترودر وجود دارد. یک اکسترودر عمدتاً برای انتقال آستین و پیچ لاینر استفاده می شود و اکسترودر کوچکتر دیگر برای خط مارک اکستروژن استفاده می شود. خط تولید لوله پلی اتیلنی از پلی اتیلن ویژه، اکسترودر، پیچ با مانع و ساختار سر مخلوط، بشکه با بشکه شکاف جدید، پلاستیک سازی و مخلوط کردن میوه های کوچک، حجم اکستروژن زیاد و بسیار پایدار استفاده می کند. قالب مارپیچ برای لوله های پلی اتیلنی با قطر زیاد و دیواره ضخیم طراحی شده است. قالب دارای ویژگی های دمای مذاب پایین، عملکرد اختلاط خوب، فشار حفره کم و تولید پایدار است.مهارت های ویژه اندازه گیری و سیستم خنک کننده، با استفاده از فیلم آب صاف و خنک کننده نوع حلقه آب، برای برآورده کردن الزامات مواد HDPE،برای اطمینان از پایداری قطر و گرد بودن تولید با سرعت بالا لوله دیواره ضخیم. جعبه اندازه گیری خلاء ویژه برنامه ریزی شده با کنترل چند مرحله ای درجه خلاء، پایداری ابعادی و گرد بودن لوله های HDPE و را تضمین می کند. دستگاه اکسترودر و کشش توسط گاورنر وارداتی هدایت و کنترل می شود که از پایداری، دقت و قابلیت اطمینان خوبی برخوردار است.دستگاه اصلی از پیچ، بشکه فیدر شکافدار و سیستم خنک کننده آب اجباری استفاده می کند که ظرفیت انتقال را تا حد زیادی بهبود می بخشد، اکستروژن موثر، موتور درایو DC و تنظیم کننده سرعت قاره بریتانیا را تضمین می کند. قالب ترکیبی نوع آبی مناسب برای پردازش پلی اتیلن نه تنها پایداری اکستروژن با سرعت بالا را تضمین می کند، بلکه به تنش کم و کیفیت مواد سطح بالا ناشی از دمای مذاب پایین نیز دست می یابد. فناوری اندازه‌گیری خلاء محفظه دوگانه و مخزن آب خنک‌کننده اسپری برای بهبود عملکرد لوله‌ها و پاسخگویی به تقاضای تولید با سرعت بالا انتخاب شده‌اند. میز اندازه گیری خلاء و مخزن آب خنک کننده از فولاد ضد زنگ ساخته شده است. تراکتور چند مسیری برای هدایت تمام مسیرها از طریق موتور مرکزی برای دستیابی به همگام سازی بالا و اطمینان از گرد بودن لوله ها استفاده می شود. دستگاه برش با سرعت بالا و برنامه ریزی دقیق برای کاهش نویز انتخاب شده و مجهز به دستگاه مکش تراشه برای کاهش کار حفاظتی به سطح پایین است. کل خط از روش کنترل دیجیتال پیشرفته با دقت کنترل بالا، عملیات قابل اعتماد و عملیات ساده و راحت استفاده می کند.

مزایای اتصالات پلی اتیلنی:

دلایل زیادی وجود دارد که چرا بازار لوله پلی اتیلنی به طور مداوم در حال رشد است. این دلایل شامل موارد زیر است:

مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی

حفظ خواص سیالات

انعطاف پذیری

تکنیک مونتاژ آسان

حمل و نقل آسان

حمل و نقل مناسب

مقاومت بالا در برابر فشار

وزن مولکولی نوع لوله پلی اتیلنی بسیار بالا است. بنابراین از سایش و تخریب جلوگیری می کند. در برابر حلال های شیمیایی مقاومت می کند. تحت تأثیر رطوبت و آب قرار نمی گیرد. انتقال قابل اعتماد آب و گاز توسط اتصالات پلی اتیلنی ارائه می شود.

انواع اتصالات پلی اتیلنی:

ممکن است لازم باشد لوله هایی که سیالات را حمل می کنند مطابق با نیاز مرتب شوند. شاید لازم باشد لوله ها طولانی تر شوند یا ممکن است لازم باشد به بیش از یک منطقه خارج شوید. در این مرحله استفاده از اتصالات پلی اتیلنی ضروری است. این هدف به لطف تجهیزات مورد استفاده به راحتی به دست می آید.

فرآیند الکتروفیوژن:

اتصالات پلی اتیلنی مورد استفاده در اتصال لوله های پلی اتیلنی به روش الکتروفیوژن مونتاژ می شوند. روش الکتروفیوژن روشی است که نیاز شرکت های توزیع گاز و آب را به طور کامل برطرف می کند. با این نوع جوش، دو لوله به یکدیگر متصل می شوند. دو لوله با قطر یکسان در فرآیند الکتروفیوژن به یکدیگر متصل می شوند. جوشکاری الکتروفیوژن یک روش نصب قابل اعتماد و آسان است.روش الکتروفیوژن، که به بخش‌ها اطمینان می‌دهد، معمولاً پس از تکمیل فرآیند مونتاژ نیازی به کنترل ندارد. سرعت جوش بالاست. در لوله های تصفیه شده منقبض نمی شود.

مناطق استفاده از اتصالات پلی اتیلنی:

لوله ها و اتصالات پلی اتیلنی که به لطف سهم بازار رو به رشد خود راه حل های با کیفیت و قابل اعتمادی را به مشتریان خود ارائه می دهند، کاربردهای زیادی دارند. با توجه به شکل آنها در مناطق مختلف با خیال راحت استفاده می شود. مناطق استفاده از اتصالات پلی اتیلنی عبارتند از: مناطقی مانند معدن، سیستم های آتش نشانی، تامین آب مترو، لوله کشی، گاز، آب آشامیدنی، ساختمان، هیدرولیک، ساخت و ساز، مهندسی، مخابرات و پالایشگاه های نفت وجود دارد. دلیل اصلی اینکه این نواحی اتصالات پلی اتیلنی را ترجیح می دهند ایمن و غیرقابل نفوذ بودن آن هاست.

تولید کننده لوله پلی اتیلنی:

کارخانه تولید لوله پلی اتیلنی پایپ ایران، با پشتوانه چندین سال تجربه مدیران آن در زمینه تولید انواع لوله پلی اتیلنی با بهره گیری از جدید ترین فن آوری های روز دنیا، با کیفیت ترین لوله پلی اتیلنی را تولید و ارائه می نماید و با بهره گیری از دانش روز و مساعدت مشتریان گرامی درصدد پیشرفت و نوآوری روزافزون می باشیم.کارشناسان فروش لوله پلی اتیلنی پایپ ایران همیشه برای کمک به شما عزیزان در خدمت هستند. آن ها تجربه گسترده ای در زمینه تولید لوله پلی اتیلنی برای طیف گسترده ای از بخش ها دارند. برای راهنمایی یا اطلاعات بیشتر در خصوص تولید لوله پلی اتیلنی و استعلام قیمت لوله پلی اتیلنی به سایت پایپ ایران مراجعه نمایید. برای راهنمایی و پشتیبانی با تیم متخصص پایپ ایران در تماس باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه https://pipe-iran.ir/ مراجعه نمایید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 2
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 29
  • بازدید کلی : 275
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی